Перевіряйте товар при отриманні, не виходячи з відділення перевізника!
Шановні покупці!
Переконливо просимо Вас, при отриманні Вашого замовлення у відділенні транспортної компанії, уважно оглядати отриманий товар і перевіряти його зовнішній вигляд, комплектацію, наявність всіх одиниць товару відповідно до замовлення, НЕ ЗАЛИШАЮЧИ ВІДДІЛЕННЯ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ або, якщо це адресна доставка — НЕ ВІДПУСКАЮЧИ ПРАЦІВНИКА КУР'ЄРСЬКОЇ СЛУЖБИ!
Для того, щоб найкращим чином оглянути товар, ОБОВ'ЯЗКОВО дістаньте його з упаковки та огляньте кожну одиницю товару з усіх його сторін. На жаль, ми не можемо контролювати процес доставки жодної транспортної компанії, тому не можемо гарантувати абсолютного збереження товару в процесі транспортування в інше місто. Саме тому при одержанні товар потрібно оглядати та перевіряти. Право власності на замовлення переходить клієнту у момент передачі замовлення від магазину до рук транспортної компанії. Тому, якщо замовлення пошкоджене під час транспортування, вся відповідальність та відшкодування відбувається за кошти компанії перевізника.
Якщо при перевірці Ви виявили пошкодження товару або неповну комплектацію, перше, що Вам потрібно зробити це, не виходячи з відділення пошти або не відпускаючи кур'єра, зателефонувати за телефоном +38 (044) 300-29-03
Також, якщо Ви бачите на товарі щось, що вважаєте браком і бажаєте обміняти товар навіть після отримання товару, процедура виключно така:
Ви робите чіткі фотографії того, що вважаєте браком, відправляєте на електронну адресу im@es-te.com.ua вказуючи ПІБ та дату замовлення, після чого з Вами зв'яжеться наш менеджер для з'ясування усіх деталей обміну.
ВАЖЛИВО !!!!!
Якщо Ви отримуєте товар після 18 години та бачите, що на ньому є брак, тоді зробіть чіткі фотографії браку, відмовтеся від отримання, залишіть посилку на пошті та в найближчий робочий час зв'яжіться з менеджером магазину для з'ясування деталей обміну.
ЗВЕРНІТЬ ОСОБЛИВУ УВАГУ:
Після того, як Ви оглянули доставлений товар, залишаючи відділення транспортної компанії з посилкою, або відпускаючи кур'єра, Ви погоджуєтеся з тим, що замовлення було доставлене Вам в належному вигляді, і Ви не маєте претензій до магазину. Тому, всі претензії про те, що товар має пошкодження, неповну комплектацію і т. д., заявлені ПІСЛЯ отримання посилки, магазином розглядатися не будуть!
Дякуємо за розуміння!